all about u,me & us!!!

thenkiu very2 muchhh!!!!! to Pak cik a.k.a Pendita durhaka...... cz tulun cik moncet........for tis blog...gorgeus babe n thenkiu a lot u r my BBBF <---- besh besh besh friend 4 eva!!! akhirnye.....aku dapat gak bBlog2 ni...yeeehaaa..impian gue udah tercapai.....no more tears,no more pain, juz wanna eppy until my last breathe.......i lurve my family, my mom cik idah a lot...she my everything..walaupon kteowg slalu gado!!! aku ttp syg dye!!! nobody can't trusted anymore.....jgn percaya cgt kat owg..biase2 jew sudah!! cz aku TAKMO `terkena agi' pkey2 lar sendiri...susa nk jumpe owg yg baek zaman skunk ni...so buat baek kat diri sendiri ,mama,papa n adik bradik jew... huhuhuhu......

















Tuesday, November 2, 2010

Chika2...mIcchYou Babe!!



aku windo...cgat kat kamoo sume......ble dapat hangout same2,lepak2,cerita suke n duka.....kalo lar..dapat undur kan mase,aku mmg nak blaja jew,,stay ngn kowang sume!! kowang terbaek,,tak payah nak hipo2krit,juz be self,jadik diri kte sendiri...bile jin toncet nak kuar,kteowng pergi jew mane2 melepak...siket same siket...kongsi same2,,,nurul syahidah!!!nur shahira!!! nurul ain!! nur syafikah!! fatin fadzleena....... that all my chika......naseb kami tak jauh berubah,masing2 ade sejarah itam masing2,walaupon sume nye pahit..tapi kteowg kena ttp eppy,eppy go lucky!! lantak rr owg nak mgate ape pon...yg penteng tak susa kan sape2..them all gourgeus,aku sayang kamoo sume!! cepat2 arr datang jumpe aku,,,,aku windo,,,,,,,,,,,,

No comments:

Post a Comment