all about u,me & us!!!

thenkiu very2 muchhh!!!!! to Pak cik a.k.a Pendita durhaka...... cz tulun cik moncet........for tis blog...gorgeus babe n thenkiu a lot u r my BBBF <---- besh besh besh friend 4 eva!!! akhirnye.....aku dapat gak bBlog2 ni...yeeehaaa..impian gue udah tercapai.....no more tears,no more pain, juz wanna eppy until my last breathe.......i lurve my family, my mom cik idah a lot...she my everything..walaupon kteowg slalu gado!!! aku ttp syg dye!!! nobody can't trusted anymore.....jgn percaya cgt kat owg..biase2 jew sudah!! cz aku TAKMO `terkena agi' pkey2 lar sendiri...susa nk jumpe owg yg baek zaman skunk ni...so buat baek kat diri sendiri ,mama,papa n adik bradik jew... huhuhuhu......

















Tuesday, November 2, 2010

yummm2...yummmy icecream...

tbe2 asew nk mum escream......yehaaa....dapat gak..akhir nye..nikmat nye, eskrem vanila wit nut..heheheh...
En.ain tak makan susu....pening gak nk pilih escream witout milk n vanila....jeng2..jeng dapat gak escream straberi yg masam utk En.Ain.........dapat mum escream walls yang ade marsmallow besh gak....shedap nyer..selera makan aku skunk btambah..tak tau arr senng aty kew? riang kan aty yg tak senang kew? mcm2 ade..dlm dilema.....heheheheh..yg penteng nye.....aku makan pai moncet...moncet kew?huhuhu... tak pon..... ble nak moncet ciket ni...da berusaha..tapi tak moncet gak...aiii yaaa.......!!

No comments:

Post a Comment